linafranssons.blogg.se

22 år och sambo. Pluggar till förskollärare i Norrköping och är väldigt intresserad av genus och feminism. Dricker öl och går på konserter. #crazycatlady

söndagen den 30e december 2012

Publicerad 2012-12-30 19:11:31 i Dagens,

Nästsista dagen det här året.
 
Helvete vad det gått fort nu. Bara den här dagen har varit en av de snabbaste på länge. Kanske iofs har atta göra med att man klev ur sängen efter ett idag haha.
 
Tog några öl ute på stan igår, en liten på Horse & hound och sedan en stund inne på Hamlet. Lyckades återigen bli asfull när jag kom hem. Förstår inte grejen med det. Jsg känner mig rätt bra på krogen men inte när man kommer hem. Har ni också varit med om det?

Ätit frulle och chips och dip med gurka och morötter. Tagit det lugnt och sett tredje Star Wars filmen. Lycklig tjej. De är ta mig tusan asbra! Tror inte jag sett alla förut så nu är det dags! Calle fick boxen på bluray så jullovet spenderas såhär.

Vi vet inte riktigt vad vi ska äta till middag men något ska vi väl fixa.
Imorgon är det fest på alla sätt som det går att ha fest på. Vad ska ni göra?

Blir snygg klänning och mina nya fina skor!
Skorna på bilden. Det här är presenter från min födelsedag hihi.

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Fransson

22 år, bosatt i Linköping med min karl som heter Carl. Två bebiskatter på halvtid. Förskollärarstudent, julaftonsbarn, feminist och jävligt hetsigt temperament. Jobbar med ett psyke som aldrig lyder mig. Gillar kaffe, glass, öl, piercingar, festivaler, mys och SOL. Jag gillar inte människor men ogillar dem heller inte.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela