linafranssons.blogg.se

22 år och sambo. Pluggar till förskollärare i Norrköping och är väldigt intresserad av genus och feminism. Dricker öl och går på konserter. #crazycatlady

kallaste lägenheten någonsin.

Publicerad 2012-12-12 14:57:58 i Allmänt,

Halloj igen!
 
Har nu duschat och gjort mig iordning, ska käka lite och sen borsta tänderna. Måla läpparna röda och sedan får ni bilder på min look idag.
 
Kjolen jag ahr på mig är återigen en favorit i garderoben.
Köpte den på H&M när jag gick i nian, vilket är ungefär 6 år sedan. Kan numera ha den lite snyggare då jag har former. Enda plusset med viktuppgång och omfördelning. Den sitter så perfekt på mina höfter.
Nog om det. Ni ska få bild sen.
 
Bilder på klapparna och bilder på mina naglar och bilder på min outfit. Tänkte köra allt då eftersom jag ändå är hos Calle. Bättre internet ger mer bilder!
 
Nu ska jag fixa något att äta så vi hörs när jag är hos honom.
 
Hoppas ni har det bra i kylan!
 
Kram

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Fransson

22 år, bosatt i Linköping med min karl som heter Carl. Två bebiskatter på halvtid. Förskollärarstudent, julaftonsbarn, feminist och jävligt hetsigt temperament. Jobbar med ett psyke som aldrig lyder mig. Gillar kaffe, glass, öl, piercingar, festivaler, mys och SOL. Jag gillar inte människor men ogillar dem heller inte.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela